vegas baby!

ja, klockan ringde vid 5 för att packa de sista för att seda åka till LA och sedan VEGAS. denna gången när vi skulle flyga hade vi förberedt oss med att h köpt nya väskor till handbagae för att slippa betala övervikten. dock märkte vi ju sedan att vi kanske inte gjorde ett så smart val i att köpa en vanlig gympagrej eller sportbag eller vad det heter. för när man packat i 6 par convers och lite annat skit i dn blev ju den vrål tung, inte alls kul att släpa på. hade det varit is verige där flygplatserna är små om man jämför med här hade det gått an, men när man får åka tåg mellan termimalerna så är det inte så kul om man säger så!

kan ju stolt säga att ag är grympå att packa då jag hade exakt 49.5 pounds och max är 50, ganska skillat:) angelica pinkade inte dåligt hon heller som hade 48 :) och som tur fick vi en as snäll tnt som hjälpte oss och checkade in väskorna hela väge till vegas så vi slapp att betala 25 dollar två gånger som vi trodde att vi skulle behöva innan, ibland kan ju till och med amerikanerna vara hyggliga:) lite surt var ju doclk att hon inte ens vägde väskorna ;)

när vi skulle igenom den mycket omtalde säkerhetskontrollen så pep jag ju som vanligt, och dennagången tog jag ju av mig armbandet , nej men kalrt att klockan skall pipa då! åå sjukt jobbigt att behöva ta av sig skorna och nästan alla kläder och ta upp datorn innan man kal igenom den skiten! phu säger jag bara. sen gick vi milen till flyget och hoppade på och det gick ganska fort som tur var, och där vart man i LA helt bara sådär ;)

LAs flygplats var ju inte dåligt stor de heller så vi gick bort till gaten för att checka in och så skulle vi koll om vi kunde ta ett tiiagre flyg då vårat gick så sent, och då sägr tanten när jag sagt vad vi ville att hon kunde svenska, gud så skönt det var att höra om man säger så! men det gick inte så vi gick och satte oss på ett ställe och sov lite gran, ganska så skönt fast i en obekväm ställning;) när vi käkat så tänker vi att det är väl bäst att gå till gatenoch som tur var så kollade nagelica när vi skulle gå på och då hade dom ju helt plötsligt byt gate så det var ju bara att lägga in ruschen tillbaka där vi km, väldigt nödvändilgt då vi märkte att planet skulle bli försenat. kul i JUL(shit det är ju snrt jul:S) men vi satte oss och läste lite, och gott folk angelica har börjat läsa, stolt!sedan inser vi att det blir bara ännu mer försenat så inte kul alls men men vi kom iväg i alla fall i ett pytteflyg som man inte fick ha med sina stora handbagae i så det slapp vi ju då:) på planet hände det nog inteså myclket, angelica märkte inte ens att vi lyfte och landade :)

kommer ut på den GIGANTSKA flygplatsen och påväg nr till väskorna står det som sagt massa enarmadebanditer ! welcome to vegas liksom! så för en gångs skull så kom våraväskor typ förstoch inte sist vilket var skönt, så då vart det bara in i txin och till hotellet om visadsig vara ett motell, men strunt samma, på the strip ligger vinog i alla fall ;) massa neonlampor och viu undara hur ycket vegas drar i el egentligen;) mycket trötta efter dn långa dagen fyld av väntan och resor var vi i alla fall framme och orkar nog inte röra oss ur fläcen idag:)

har kollat på ensam mamma söker och jag säger bara att Angelica blevinte glad i alla fall och hon väntar spänt på morondgens program som visar vad som hände sedan :)

hejhopp så länge och glöm inte never say never, nu skall jag drömma om mina snygga kroppar som jag sett, mumma!
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0