so long Florida, Californien here we come!

ja nu var det väl sista dagen i orlando! kul men samtidigt tråkigt!det har varit riktigt roligt med alla bergochalbanor faktiskt;) har börjat vänja mig nu, och efter dendära saken igår så tror jag nog att jag klara det mesta!! ganska så stolt faktiskt om man får vara det:P

idag blev det med sovmorgon, eller jag vaknade halv 9 av att jag drömmde att jag höll på och bli mördad av en seriemördare som hade våldtagit massa flickor och sen mördat dom och sen hängt upp dom eller stoppat upp dom som statyer!! jaa typ som i "män som hatar kvinnor"sjukt läskigt! angelica vaknade en stund vid 9 då det var ett smartarsle som bestämde sig för att klippa häcken precis utanför fönstret;)hahah hon vart lagom glad på honom!

sedan börade vi packa så smått för resan i morgon. kändes la sådär när man inte ens vågar lyfta på väskan;) kommer ha riklgt med övervikt! inte nog med det så tänkte vi att vi var tvungna att åka till outleten en sista gång och med det gjorde att ännu mer pengar försvanna, men fina fynd fick vi allt:D billiga ray-ban solisar och ed hardy kepor så tjustigt så :) fick även köpt mig en present till min käre lillebror som fyller år på söndag :) klänning blev ed införskaffat och ja ett par convers till...

skall snart gå till respeonstanten och fråga om hon kan kirra taxi till i natt;) skall ju faktiskt åka redan vid halv 4 eller något sådant, beror ju på hur länge innan man måste vara på flygplatsen ;) planet mot californien går i alla fall 05.15 vår tid;)

men men nu skall vi kolla på paradise :D älska emanuel

känn ingen sorg för mig Göteborg!
peace Malin

Kommentarer
Postat av: lars bergkvist

hör av er när ni e där....trevlig res tur

2010-11-23 @ 19:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0