ohyeeee!

we `re not living in america, but we are there now and living the DREAM!!

jaaa idag gott folk har vi förverkligat våra drömmar och jag kan ju lova att många komer bli avis när jag säger vad det är vi har gjort :D(mamma, detta betyder en jätte glad gubbe om du inte visste det) såå häär kommer det..

VI HAR SIMMAT MED DELFINER IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det trodde ni inte va? men det är faktiskt sant och så snart vi hämtat bilderna som vi inte hade pengarn till tt köpa idag så kommer det komma bildbevis :) åå jag kan säga att det var värt var ända cent som vi faktiskt fick betala, till en början var det vArmt men sen blev det kallt och oj va kallt delfinerna hade det då. nästan att ma höll på att tuppa av men an änna höll sig för att vara delaktik :P den var jätte len och vi fick hälsA på två och alla dom andra fick bara vara med en så vi hade tur, jätte söta! den enna var bossen i poolen och den andr var typ liten så, men ändå jätte söta! märkte ganska stor skillinad på en som var 2 år och en som var 40;) vi fick åka med på den gammles fena och ta kort och pussa på den lilla, mycket tjusigt må jag säga :P

sedan fanns det ju även stigrockor och sht va läskiga dom var ! asså jag och angelica höll ju på att dö och där står typ tolvåringar och tycker det är jätte kul medans jag tycker det är skit läsikgt, mindre kul! sen när vi skule mata dom så fick jag ju panik, dom har ju munnen under och så sklle man typ hålla räkan och så skulle dom suga upp den med deras käft, och den typ bet mig så han tränaren fick hålla i våra händer så vi skule våga att mata dom ;) do kom ju inte en och en heller utan typ 10 och 10 :O

det fanns även massa fåglar som vi fick mata och dom satte sig på oss och käkde ;) sedan fanns det även ett korallrev med MEGA rockor, asså dom var ju minst 2 meter i diameter:o ruggit läskigt.. sedan fann de även inglasade hajar som angelica blev a rädd för så jag hann inte se dom för jag vågade ju inte varakvar där borta när hon simmade så man kunde åka vattenskidor efte liksom ;) såå jag missade hajarna men jag gillar jun inte dom direkt så det gjorde la inte jätte mycket, och dom var tydlign jäte stora med såå skit samma :P

men nu skall jag försöka fylla i mina naglar som ser förjävliga ut ;) men vi keep in touth!

1337 // malin

Kommentarer
Postat av: lars bergkvist

häftigt me delfiner....men du stavar som en kratta....en stav kurs skulle sitta fint...ha de kul och tänk inte för mycke på mamma och pappa

2010-11-20 @ 08:59:47
Postat av: lars bergkvist

datorer är inte min grej,, får se om det funkar...

2010-11-20 @ 09:02:31
Postat av: sara

hej gumman du värkar ha jätte kul det lät roligt va häftigt ha en fortsatt trevlig semester vi hörs många kramar från tunisien

2010-11-20 @ 21:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0