inte okej !!!

jaa då satt man ju på hotellet i frid och fröjd och försökte förstå mig på det där så kallade facebook när angelcia skriker till och säger att hon sett en KACKELLACKA!!! skriker och flyger upp ur sängen och paniken stiger till efieltornet! under sängen försvan den och jag bara vägra ratt sova där, så det var ju bara att kolla upp vad det hette på engelskaoch ringa ner till respetionen som fick skicka upp en gubbe och vi fick bytt rum:) men jag säger ju bara FYFAN!! kommer det en till kan dom hälsa hem asså! då byter jag hotell ögonaböj asså!

för att inte vara helt tråka idag då så tänkte vi gå ut och klla lite, och jag ville göra i ordning min nagel som gick upp helt och gjorde as ont så den var jag ju tvungen att fixa, så vi gick inpå ett ställe, as coolt. kände som man gick inne för det var typ himmel i taket och affärerna var so att dom var ute, balt! men så hittade vi ett ställe som gjorde naglar tillslut:) och så sa hon köärringen att det skulle bli snyggast om jag gjorde helt nya och att det skulle gå på 60, och jag tänkte jaja skit samma, sen när hon väl börjat kippa av mina naglar ångrade jag mig så starkt! speciel efter att hon sa att dom använde gele och inte akryl! kunde det bli värre eller? ohhja ! hon klippte dom aldelles för korta, kortare än angelica och jag sa att jag ville ha samma längd somjag hade innan, hejdu arne heter jag! sedan så ville hn helt plötsilgtha massa mer pengar för att hon tog av de gamla och skulle måla dom och grejer men jag hade ju inte mycket med mig och skit, och det kunde hon ju kläckt ur sig lite tidigare så att jag inte hade gjort det då jag inte heller hade haft ångest nu!!! fuckfuck, saknar mina långa naglar så, och det var svindyrt och AS FULT!!!

ingen bra första dag om man säger så, mer att bevisa imorgon vegas ! känns inte ens som att jag har naglar(jaa som ni förstår är jag jätte besviken!)

godnatt Malin

Kommentarer
Postat av: lars bergkvist

okey.. lite synd om dej edeju.... men strunt samma. du behöver ju inte använda naglarna....annat än pilla dej i naveln... du har ju semester... sen väntar ju jobb... vi har 9 minus nu...jag eldar som en tok.. hälsa o var rädd om er

2010-11-29 @ 19:31:36
Postat av: lars bergkvist

okey.. lite synd om dej edeju.... men strunt samma. du behöver ju inte använda naglarna....annat än pilla dej i naveln... du har ju semester... sen väntar ju jobb... vi har 9 minus nu...jag eldar som en tok.. hälsa o var rädd om er

2010-11-29 @ 19:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0