heelgalet, tro mig !

Toodelo!

Idag fick vi sovmorgon, hur göött som helst :D till frulle blev de köttbullar med mos o gräddsås ;) hade varken bröd eller mjölk eller nånting egentligen til en riktig frukost, men de gick ju bra ändå ;)

Idag har vi gjort något helgrymt !vi åkte upp ett antal meter upp i luften i en slags stol typ ! Jag typ asgarva hela tiden och malin, hon skrek och ropa på mamma :P Filmen finns ju på fb, ;) om man ska lägga upp den här så måste man lägga upp den på youtube o skit så, de som händer i orlando, kommer på fb! :) asså ja kan inte sluta garva åt den ! & den som inte garvar, den har då fan ingen humor !

Vi har även gått o fixat malins naglar så hon slapp tjöta om de ;) även jag fick på mig några med :) hur jobbigt som helst dock, så ifall de blir något felstavat. Då säger jag som Malin, de är naglarnas fel ;)

Här är även våra tatueringar som vi gjorde igår :)

Här är Malins :) urtjusig !

Här är min , jag bara älskar dom :D


Båda våra ser bättre ut i verkligheten, blev lite anorlunda på korten, menmen ;)
Vi fick även reda på senare att de va på en känd studio vi hade varit på ;) så en som jobbade där, inte vet ja vem. men han va tydligen en av dom 15 bästa i amerika, huhu! ganska ballt ändå!


Ikväll har vi chillat med hotellpersonalen och även kollat på ensam mamma söker, och dom är ju bara så sjuuuukt gulliga och jag ha bestämt vilka dom ska välja ! Petra & Daniel :D    Linda & Janne :D    Emma & Andreas :D
Fast Jimmy va jättegullig idag, men de ska ändå vara andreas ! så e de, så nu måste brudarna välja rätt!

Malin ligger där borta på golvet och delvis snarkar, smaskar och gnisslar tänder, fin sovmusik ? absolut !
Nu ska ja försöka somna emellan dessa härliga ljud! Godnatt :D

Puss angelica

Kommentarer
Postat av: lars bergkvist

ja videon såg kul ut... jag skulle tuppat av--...en stilla hjärtinfarkt...fina tattisar...

2010-11-22 @ 19:29:24
Postat av: amanda

hahah jag och mamma satt å grina så vi grät! haha malin sitter å skriker för full hals och angelica fnissar! :P tatueringarna blev galet bra verkligen, skit snygga båda två!!!!!



Hoppas ni har det bäst! <3

2010-11-22 @ 21:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0