backarna dödar en!

hejhej bloggen!
dagen började med frulle på hotellet som är rostmackor med färskost på, jätte gott not! sedan var angelica lite trött så för att hon inte skulle vara super grinig så blev det att hon fick sova lite till, så på med the last song och kollade och smart som man är somnar man precis innan det ledsamna skall börja :) vaknar dock precis in time till bästa låten så då blir man ju bara glad, angelica sov vidare lute och sen väckte jag henne för att vi skulle får gjort mnågot av dagen. det är dock inte alls kul att ens gå ut då jag tog på mig linne, klänning med långärmar, tröja och en kofta, men jag frös inte så mycket å det var skönt:) angelica  körde linne och fyra tjoktröjor och tre par tights :) känns ju väldigt bra att frya på semestern när man tror att det skall vara varmt..

sedan började vi vandra för att se den berömda Golden Gate bron, och det tog en liten stund men sen så var vi framme, eller aa en bit ifrån men vi ville hyra cyklar och en kärring sa att det inte var så långt men hon har nog aldrig gått då för shit va långt det var!! men så när vi väl kom fram så vart vi lite hungriga och klockan var ju mycket så vi bestämde oss att ta cyklarna en anna dag och bara köra fishenmens warf eller vad det nu hette :P shoppade lite och kollade. grymaste ever var en kille som satt och sprejmålade typ papper, och föst så tänkte ma<n men va kommer det där och bli men shit va collt det blev, helt sjukt bra. kommer kanske bilder på dom verk vi köpte:)

sedan besztämde vi oss för att gå hem igen, åå vi visste ju inte riktig vart vi skulle gå men vandrade på och insåg tt vi var tvunga att gå några gator bort för att komma till våran gata igen. och jag skojar inte när jag säger att det inte var 50 gradiga backar i alla fall, 70 minst och jag höll på att tuppa av! herre gud helt sick va sjukt asså, sen kommer ju världens nerför med, inte lika jobbigt men ändå jobbigt ;) kommer nog blir på det med så snart angelica har hittat sin kamera sladd i väskan :)

hejhopp gummisnopp nu skall vi kolla film :)
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0