kanske det sista..?

jaha nu komme vi la till det dära sista inlägget på bloggen, känns lite sjukt! inte för attd et är sista blogg inläget utan för att det är sista dagen i usa.. sjukt tråkigt, jobbigt, trist, skönt och en massa mera känslor som är svåra att skirva upp. dt har varit en fantastisk resa som jag aldrig kommer glömma, minnen för livet. skall göra en lista senare men först kanske berätta om vad som hänt i LA.

vi har ju då kollat walk of fame, tagitmassa kort påmassa stjärnor och sådra. sedan igår GICK vi upp för att titta på hollywood skylten, och då vill jag bara säga innan jag börjar förklara att den fatsk ligge rpå ett berg och det vill jag lova att den gör med ! fy bubblan va jobbigt det var, asså nästan så man säger att backarna i SF har fått konkurrens! denna känndes dock mer utdragen och längre medans i SF var det sjukt brant! men när vi kommit til en fin punkt träffade vi två svenskar tjejr som tagit sig med bil upp till samma punkt i två timar medans vi stot kan säga att vi gick i en och en halv. men saken var tt vi fick åk med dom hem som var himla snäll asså! tack till dom. sedan gick vi in på madame tousaud eller hur det stavas, mycket bätteän alla andra vax museer eftersom man d kan ta kort med alla som finns, så det var kul. sedan vart det säen för min del medans angelica kollade vidare lite, köpte shotglas och lite så :) sedan började vi pcka så smått, angelica la upp alla sina grejer på sängen, och det täckte hela fast det inte var allt ens ;)

idag har vi varit på en tour guide i beverly hills och sett massa kändirars jus så som mickael jacksson, tom cruise, beckham oh elvis med mera. sedan typ kollat på skylten igen och utsikten, dt var roligt men jag hade ju velat se lite mer kändisar som jag känne till me det gjorde inte så mycket:) sedan käkade vi och nu ligger vi ännu en gång på hotellet och skall ut och kolla staden en sista gång innan hemfärden imorgon:( helt sjukt fort har det gått!

listan:
- slangbellan grejen(sjukt läskigt)
- vistelsen och festen hos jennie<3
- ÅKT LIMO!!
- badat med delfiner.
- angelicas rop mitt inatten om att hon kom ihåg sitt kontonummer som precis hade ändrats(HAHA)
- alla är typ snälla i usa, och konstiga!!
- vi fick dricka drinkar på hard rock i lag vegas.
- tatuerat oss.
- shoppingen.
- resan från orlando till SF.
- man lär sig faktikst av att våga(så tro dt eller ej så är vi ganska bra påengelska nu:))

ja men det var la typ mitt tack tror jag :) har haft det sjukt bra men det har gått alldeles för fort, känns ju som jag inte ens varit i usa än:S men tillbaka kommer jg nog någon gång i livet :)

puss och hej från en kramgo tjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0