santa barbara !

japp ganska tidigt uppe idag för att ta oss till LA för att sedan åka till SANTA BARBARA :D där självast jennie andersson väntade :)

fick ringt våra samtal och sen var vi påväg med all vår packning, och jag kan säga att det nog inte var en ända som inte tittade på oss ;) på planet och det gick smärtfrit, eller aa invägningen var som vanligt nervös då våra stora väskor vägde för myket så vi var tvungna att lägga i lite annat i den mindre väskan :) såå min var knökad !! så för er som vill resa till usa med convers så kan jag medela att två par väger 3,5 pounds :)

när vi kom fram till LA så kom väskorna ganska fort så gick vi till en tant som sa att bussen skulle gå vid 1 istället för 2 som vi hade trott att den skulle, så vi gick ut och väntade på bussen men den kom då banne mig inte vid 1 som hon sa, så jag fick ringa dit och kolla och just då kom bussen :) bussen gick fint men dom släppte ju av oss på konstigaste platsen . mitt ute i ingenstans kändes det som men sedan kom elin jennie och mickis körnde i full fart, jag såg inte att dte var dom först men det var det :) väldigt lyckligt återseende !!:D:D så vi gick in i centrum och käkade, dock lite små jobbigt med packning oh skit men det gick fint i alla fall :)

sedan vart det att ta bussen till deras gamla lägenhet för att duscha och sedan blir det avskeds partaj för deras del i lägenheten :) såå nu börjar vi med första drinken och snart blire beerpong oh massa skoj :) JA mamma jag skall ta det lungt jag lovar ! galet kommer det bli i alla fall (fast lungt) :D

såå ha en finfin lördag :D see you soon tablespoon !
MAlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0