övervikt? det är frågan;)

jamen Hej bloggen!

nu sitter vi på hotell rummet med hög musik och packar ner allt vi shoppat under våran tid i lag vegas, och det blev en dl vill jag lova! intebra för varken övervikten eller plånboken som nu skriker sig hes här i de stora landet ;) men men roliga grejer får vi med oss hem i alla fall :)

idag harvi mot all förmodan tagit oss ´till de nadra outlenten och shoppat ännu mer, eller jaa inte så mycket faktikst om man jämför med dagarna innan :) det blev två parskor, en klänningen, strumpor, och fyrabhar för min del:) för angelicas del blev det ett par jeans, 4 bhar, en t-shirt och en mjukis dräkt:) så inte jätte onödigaköp i alla fall :) sedan fick vi också köpt oss vart sin ny resväska, och jagvill lova att det behövdes ;) redan orolig för övervikten som ligger bakom hörnet, nog tjötötat om den!

i morgon ber det äntligen av till santa barbara och efterlängtatde Jennie Andersson :Ddet skall bli sjukligt kul att träffa henne och se hur hon har det ! och en grej som båda har läbgtat efter är lite party och andra svenskar man kan prata med :) känns väldigt bra, förutom att vi inte vetom vi har någon buss som vi kan åka med än efterom ja vet att jag har reserverat platser men inte fått något mail om det så är det lite osäkert så vi måste ringa i morgoin för att se hur läget ligger till :)

något som båda är frustrerade över är våra pengar som dom dragit på kortet som do egentligen inte borde gjort ! för när vi var i SF och hyrde cykel så drog dom 500 dollar som säkerhet för att vi inteskulle sno cyklen typ men det skulle komma tillbaka sen när vi lämnnade tillbaka den vilket det inte har gjort så där är vi lite orliga över eftersom det är mycket pengar! sedan är det min förbaskade väska som jag beställde som skulle varit här nu! men jag hittade en affär som sålde dom så jag rin gde och avbokade den eftersom den inte hade sheppats än, men pengarna var fortfarande borta och idag fick jag ett mail där det stod att dom hade skickat väskan fast jag ringt och avbokat den! hatar detta land för att dom inte fattar, har till och med skickat mail om det ! okej jag är inte den bästa på engelska men va fan lite måste dom la äna fdatta !! såå sjukt frustrerad över detså det blir till att ringa många samtal i morgon innan vi drar ;)

nä nu skall vi la ta och göra oss i ordning för en sista dag i Vegas :D

är sjukt trött på att blogg, där av de inte posetiva inlägget ;) ta det med en nypa salt helt enkelt, det är ju ändå malin bogghatarN bergqvist som skriver ;)


Kommentarer
Postat av: lars bergkvist

NU SAKNAR JA JU FINA FOTON FRÅN VEGAS.....ANGELIKA LÄGG IN ....

2010-12-03 @ 16:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0