hello LA..

efter en mycket underbar helg var vi tvugna att lämna santa barbara och jennie:/ tyckte att det var jobbigare än jag trodde då jag insåg hur mycket jag saknat henne.. så när vi skulle säga hej då för en vcka bara denna gången blev det åter igen tårarsom rann ner för kinderna i taxin(åå hon tanten som körde var hel skum!!!!! eller aa som alla andra då) bussen kom i alla fall och vi rullade på till LA:) och herre gud vilken in utsikt vi hade nästan hela vägen, eller aa tills det blev mörkt:) men solnedgången var underbar! åå när vi närmara oss LA tror jag så ser man ju bara att det finns massa starnd hus vid vägen, KUL för dom liksom.

när vi landade i LA med bussen så vart det taxi som gällde, och vi insång att det var längre till hollowood än vi trodde, så det blev ännu mera tomt i plånkan men fram kom vi i alla fall. väl inne på rummet som bara hade en säng, fast den var stor som tur var så blev det klla klart flim som man kollade på på bussen. sedan börjarju magen kurra< lite skönt eftersom vi inte ätit något sen vi vart på jennnies skola vid typ halv 1 eller något. såå vi skulle gå ut och kolla om vi hittade något att handla. när vi börjar gå märker vi att det finns stjärnor i marken och tänker what a fuck ligger vi precis vid WALK OF FAME?! så vi vart änna tvugna att fråga någon och visst visade det sig att det stämde :) såå vi har stjärnorna precis utanför dörrentyp :)

en annan tråkig nyhet är ju att six flags kanske inte har öppet någon av dagarna som vi ärhär ! såå sjukt tråkigt, för believe it or not men jag tror att jag börjar tycka dessa läskiga bergochdalbanor är ganska roliga :) men nu så kan vi ju inte ens åka dit så det sugfer getballe om man får säga så! men vi får la hitta på andrta grejer och komma tillbaka för dte vet jag att jag vill göra, skall bara jobba lite först :)

en helt sjuk grej är att när vi lämnar detta hotellet och åker till flygplatsen är det tillbaka till sverige igen..
denna månaden har gått alldeles förförför fort och vi har löa kommit på så smått att vi kan ha valt fel ordnng på ställerna vi vart på efter som man tappat all den färg som man fick i miami, det har varit ruggit kallt i californien, jennie och dom hade finals så dom hade panik över att dom behövde plugga och sxflas hade varit öppet för våa förslag! men men vi får la ta det en annan gång för tillbaka vill både jag oh angelica det är ett som är säkert !

men nu skall vi kolla paradise för det är tydligen kaos där såå måste följa med spänning!!

men men i morgon skall vi ut och kolla massa stjärnor! hejhoppgummisnopp!
MALIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0